AEG T65270AC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T65270AC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

marjan888 13-11-2012
Geschreven voor: AEG T65270AC

hebben de aeg droger nu 2 dagen in ons bezit en was door de verschillende meningen wel aardig inthousiast om dit apperaat toch aan te schaffen maar heb er nu wel spijt van vanwege dat hij slecht droogt kastdroog is niet droog, de was voelt nog gewoon klam aan en dan heeft hij al 1 1/2 uur gedraaid.
ook hebben wij hem afgeleverd gekregen met schade een scheur in het bedieningspanneel het bedrijf was zeer netjes om er meteen een nieuwe vd week erin te zetten maar helaas om te zeggen mogen ze hem meteen wel weer mee nemen en zoek ik verder naar een ander merk of type maar helaas niet deze

pleun42 04-09-2012
Geschreven voor: AEG T65270AC

Fijne droger, wat onhandig in gebruik. Geluid is voor een droger normaal. Wat ik echter echt minder vind, is de filter in de opening. Wanneer je de was eruit haalt komt er stof mee. Ook al maak je de filter goed schoon. Helaas hebben alle merken dit tegenwoordig.Tenopzichte van mijn vorige droger<een bosch> heb ik het idee dat de bosch sneller droger werd.

sololatino 25-08-2012
Geschreven voor: AEG T65270AC

Zeer slecht droogresultaat, ben absoluut niet tevreden. Kastdroog is niet droog. Drogen duurt heel erg lang. Kan maar 1 programma gebruiken en dat is katoen en dan op de droogste stand. Alle andere standen drogen absoluut niet. Geen aanrader dus.

HansD020 06-10-2012

Belangrijk voor goed droogresultaat is de juiste instelling van de "waterhardheid en conductiviteit". Dat is even uitzoeken en lastig want ze hanteren duitse waarden. Voor Amsterdam heb ik uitgezocht dat het ongev. 600μS/cm dat valt onder hoge conductiviteit. pagina 13 van de Nederlandse handeliding.
Ik weet niet of ik hier een link neer mag zetten maar als dat wel zo is dan zijn waarde-berekeningen te vinden op:

Andrea2810 18-01-2012
Geschreven voor: AEG T65270AC

Hele fijne droger voor een goede prijs. De droger is met een halve was zo'n half uur tot drie kwartier bezig. Super snel en keurig droog. Display geeft aan hoelang hij nog nodig heeft. Ik heb de droger nu zo'n maand of 3 in bezit. Hiervoor een oude Siemens gehad, maar dan merk je wel het verschil met een nieuwe droger. Qua geluid vind ik het niet zoveel verschillen.

Kaar1974 17-01-2012
Geschreven voor: AEG T65270AC

Onze vorige AEG droger ging 12 jaar mee en beviel uitstekend. Daarom nu voor deze gekozen. Ook hierover zeer tevreden. Hij is erg stil en snel klaar. Meestal zelfs eerder dan het programma aangeeft. De was komt mooi droog uit de machine. Wel eerst het pluizenfilter leegmaken voordat je de was eruit haalt. Dit is even wennen want in de vorige zat het filter in de deur. Nu dus aan de onderkant en daarom bestaat de kans dat er pluizen op je wasgoed komen, als je hem niet eerst schoonmaakt. Kortom; een aanrader

m van der bij 08-01-2012
Geschreven voor: AEG T65270AC

Wat een waardeloos apparaat. Zelfs kastdroog is niet droog. Inmiddels al drie keer een monteur langsgeweest maar resultaat blijft hetzelfde (en aeg wil er verder niets meer mee doen). Gegeven de andere revieuws zullen wij wel het maandagochtendapparaat hebben.

Guus111 26-12-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

Tot nu toe ben ik erg tevreden over de droger. De filters zijn makkelijk te reinigen. Ik heb mijn AEG wasmachine ernaast staan, en door de grote deur is het makkelijk om de was over te gooien. Hij is erg makkelijk te bedienen, en toch heeft hij veel mogelijkheden.
De duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, maar dat zit met AEG meestal wel goed.

Will1948 21-12-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

Het is een goed apparaat met een fijne grote deur opening, makkelijk schoon te maken qua filters en water reservoir.

Alie57 17-12-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

Een kwalitatief hoogwaardig apparaat voor een scherpe prijs. Bediening is gemakkelijk en met meer mogelijkheden dan onze vorige droger. De anti-kreuk functie is ook heel prettig (minder strijkwerk). Verder droogt het apparaat ook in een kortere tijd.
Een aanbeveler dus! Alie

meerwaldt 16-12-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

wasdroger zeer gemakkelijk in gebruik,
de bediening is simpel.
de diversiteit aan droogprogramma's is prima.
ruime vulopening voor wasgoed.
filter simpel schoon te maken.
prima wasdroger

Tanja 2011 16-12-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

Fijne droger. Grote trommel waardoor de was goed droog kan worden. De stof wordt opgevangen in een bakje, dat eenvoudig eruit gehaald en schoongemaakt kan worden. B-label. Met een slang, die apart te te bestellen is kan het water in de afvoer lopen.

Harald11011 16-12-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

Deze droger nu enkele maanden in mijn bezit. Tot op heden ben ik zeer tevreden over het apparaat.

Met name de verschillende functies voor verschillende type kleding is een toevoeging, waarbij ik bij mijn oude droger enkel een tijd kon instellen.

Deze droger beschikt over de nieuwe protex trommel die voorzichtig met de kleding omgaat. Een ander postief punt van deze droger is dat deze makkelijk op de afvoer is aan te sluiten met de slang die "gratis" wordt meegeleverd.

Al met al: prima droger met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor mij AEG

Erwin Munsterman 16-12-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

Het droogresultaat is heel goed en binnen de benodigde tijd. Het heeft een grote trommel met verbeterde schoepen, waardoor minder kreuk. De knoppen zijn groot en duidelijke aanwijzing met diverse mogelijkheden. Ook de afwerking van de droger is mooi. Kortom zeer tevreden met deze droger.

Loes 2011 11-12-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

Fijn gebruik en een lekkere grote trommel ,dus minder kreuk in de was,ben zeer tevreden met deze droger

anita.22 11-12-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

Dit is onze eerste droger en hij bevalt prima. De was is vaak eerder droog dan het standaardprogramma aangeeft en hij is gemakkelijk in gebruik en onderhoud. Belangrijk is ook dat hij heel stil is, net als onze wasmachine van hetzelfde merk. Prijs- en kwaliteitvergelijking op deze site was voor ons de moeite waard en hij kon binnen 3 dagen geleverd worden via It's voor dezelfde voordelige prijs als op de site ook bij andere zaken genoemd werd.

benning52 10-12-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

De resultaten zijn fantasties,hadden wij deze eerder geweten hadden wij hem eerder aageschaft.
Een hele goede machine,wil een ieder hem dan ook aanbevelen

Bertus&Hennie

Moniquedet 10-12-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

Goede droger ik draai vaak 's nachts en is erg stil over de duurzaamheid kan ik niks zeggen want ik heb hem een paar maanden nu makkelijk te bedienen. Wij hebben de droger bij Modern.nl gekocht is erg goed bevallen een aanrader hele snelle levering

Reyner 10-11-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

Een goede keuze. We hebben de droger een paar maand geleden aangeschaft bij veiligkopen.nu, net als onze wasmachine. We hadden het model van 2009 besteld, maar kregen dit model. De droogtijd is meestal korter dan het programma weergeeft (binnen het uur klaar). Alleen dikke handdoeken en jeans zijn net niet droog genoeg. Het reservoir voor het water is voldoende voor 2 droogbeurten. Het legen is een klein klusje. Eventueel kan een afvoerset worden aangesloten, maar we vinden dit nog niet nodig. Het enige grote nadeel is het pluizenfilter onder de deur. De pluizen blijven ook aan de rand van de deur kleven en aan de rand van het filter. Deze zijn ook een beetje vochtig en zijn lastig te verwijderen.

Samengevat: een goede machine met een schoonheidsfoutje.

Danny1982 09-10-2011
Geschreven voor: AEG T65270AC

Wasdroger nu een aantal maanden in bezit.
Droger is makkelijk aan te sluiten en makkelijk te bedienen.
Droogresultaat is uitstekend en hij is ook nog vrij snel. Het beddengoed is bij ons in 45min droog.
Zeker ivm onze oude droger (een whirlpool) is deze een verademing!
Over de duurzaamheid kunnen we momenteel nog weinig zeggen.